FANDOM

Clay Steward egy író. Ő írta az Alan Wake Files-t.

Clay Steward
[[
Clay

Clay Steward

|250px]]
'
Életrajzi információk
Kor: 33
Születési dátum: 1977
Fizikai leírás
Nem: Férfi
Legfontosabb információk
Első megjelenése: Rémálom
Frakció: Ember
Státusz: Élő
Tartózkodási hely: Madison, Wisconsin
[Forrás]

HáttértörténetSzerkesztés

Clay Steward egy boldog házasságban élő férfi. A felesége neve Anna, közös fiúk pedig Milo. Őt is rémálmok gyötrik, ráadásul ugyanaz Alan Wake-et. A rémálomban Bright Falls fáin keresztül fut, menekülve az őt üldöző sötét árnyemberek elől. Az álomban találkozik egy emberrel, aki nem más mint Alan Wake. Együtt megpróbálják felvenni a harcot a sötétség ellen, remélve, hogy túlélik, de Clay mindig meghal mire felébred.

Az álom miatt Clay megszállottá válik, és mindenhol ezt a sötét árnyembert keresi, aki az álmaiban üldözi. Végül annyira megszállottan keresi, hogy még a fiát és a feleségét is elhagyja.

A végtelen keresés után Clay kapcsolatot talál Alan Wake és az árnyember között. Clay ismeri Alan-t, majd elutazott Bright Falls-ba, 1 évvel az Alan Wake (első évad) eseményeinek után. Ott vizsgálódott Alan Wake, a Bird Leg faház illetve Nightingale ügynök után. Ez lett az Alan Wake Files.

Alan Wake (első évad)Szerkesztés

Clay
Clay csak az első epizódban látható, azaz Alan rémálmában.

Ő látta amikor Wake menekül a stoppos elől, aki tornádóvá vált a hídon. Clay egy pisztollyal a kezében állt, és sietette Wake-et, hogy fusson oda hozzá. Majd Clay beküldi Alan-t a házba, azonban amint bemegy az ajtó mögötte becsukódik. Clay rémülten az ajtóhoz fut, ám ez nem segít a helyzetén. Hirtelen elmennek a fények a házban, és Clay mögött megjelenik egy baltával az árnyember. Zseblámpa nélkül lövéseket ad le a titokzatos stopposra, ám a sötétség megvédi. Mielőtt Clay elmenekülhetne az árnyember egy mozdulattal beleállítja a baltát a mellkasába. Clay az égre néz, ömlik belőle a vér, míg Alan rémülten tesz egy lépést hátra az ablakpárkány felé. Clay a földre esik, majd a stoppos ismét belevágja a fejszéjét, végül megöli. Aztán ott hagyja, és megpróbálja megölni Wake-t.

ApróságokSzerkesztés

  • Madisonban él, Wisconsinban, és eljött Bright Falls-ba a válaszokért.
  • Az Alan Wake Files végén lát egy embert aki úgy néz ki, mint Alan, majd üldözőbe veszi. A férfi megfordul, mutat egy mosolyt, mintha valami nagy titkot rejtegetne. Aztán lefordul a sarkon, és eltűnik.Lehet, hogy a férfi akit látott Mr. Scratch.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés