FANDOM

Búvár-szigete
Divers
A sziget felülnézetből
Legfontosabb információk
Epizódok: Rémálom, Az Igazság, A Jel (AW)
Hely: Cauldron-tó

A Búvár-sziget egy apró sziget a Cauldron-tavon, itt tölti vakációját Alan Wake és Alice Wake. Alan és Alice a Bird Leg nevű faházban lakik, melyet a sziget alakja után neveztek el. (Felülnézetből egy madár lábnyomára hasonlít.)

TörténetSzerkesztés

A szigeten álló ház eredetileg Thomas Zane és Barbara Jagger tulajdonában állt, a hely Tom búvár hobbijáról kapta a nevét, melyet előszeretettel gyakorolt a környéken.

1970-ben egy vulkánkitörés elpusztította a szigetet, ahol nem is állt semmi addig, amíg a Sötét Jelenlét újra életre nem hívta. A gonosz erő célja az volt, hogy Alant egy olyan helyre csalja, ahol még gyakorolhatja hatalmát.

ApróságokSzerkesztés

Fájl:Divers isle.jpg
  • A faház hálószobájában lévő naptárja júliusra van lapozva, 4-e van megjelölve, és a dátum 1970.
  • A fészer előtt, melyben a generátor van, egy fatönkbe a T.Z és B.J betűket vésték, egy szívvel körbevéve. Ez a jel a szigeten dúló románcról ad tanúbizonyságot, még Barbara Jagger vízbefulladása előttről. Alan meg tudja vizsgálni a tönköt.
  • A folklórban van egy Baba Yaga nevű boszorkányszerű nő, aki egy csirkelábon álló kunyhóban élt. Ez a történet jelentős inspirációt biztosított Barbara Jagger karakteréhez, valamint a Bird Leg (Madárláb) faház is egy hivatkozás Baba Yaga viskójára.

ForrásSzerkesztés