Magyar Alan Wake-wiki
Advertisement

Az Alan Wake első évad az Alan Wake játék összes epizódját jelenti.

Az évad azzal kezdődik, hogy Alannek rémálmot él át egy karakterről, akiről könyvet akart írni. Amikor felébred, a kompon találja magát a felesége társaságában, a Bright Falls nevű, Cauldron-tó melletti kisvárosban eltöltendő vakációjuk elején.

Epizódok[]

Első epizód: Rémálom[]

Alice rejtélyes körülmények között eltűnik, Alan pedig hirtelen az összetört kocsijuk volánja mögött ébred fel. A benzinkút felé indul, annak reményében, hogy talál egy telefont. Útja során árnyszerű emberekkel küzd meg.

Második epizód: Elragadottak[]

Amíg a rendőrségen van, Alant felhívja egy férfi, és azt állítja, hogy fogva tartja a feleségét. Barry, az ügynöke csatlakozik hozzá, és együtt kibérelnek egy faházat az erdőben. Hamarosan Alan az emberrablók nyomába ered.

Harmadik epizód: Váltságdíj[]

Alant és Barryt csapdába csalja Rose; olyan kávéval kínálja őket, melybe előzőleg altatót kevert. Amikor Alan felébred, Nightingale ügynökkel kerül konfliktusba. Nincs más választása, újból az erdőbe menekül.

Negyedik epizód: Az Igazság[]

Alan a elmegyógyintézetben ébred fel, ahol a főorvos megpróbálja meggyőzni, hogy semmi sem igaz abból, amit az utóbbi pár napban átélt. Amikor Alan rájön, hogy hazudik, Barryvel együtt elszökik, és a barátai farmjára indul, hogy válaszokra leljen.

Ötödik epizód: A Kapcsoló[]

Alan és Barry egy cellában ébred fel a helyi seriff irodájában, ahonnan a rendfenntartó kiengedi őket, miután tudomást szerez az árnyakról. Pontosan tudják, hogy meg kell találniuk a "fény asszonyát".

Hatodik epizód: Búcsú[]

A legújabb fegyverével Alan a Cauldron-tóhoz indul, ahol végez a gonosszal.

Első különkiadás: A Jel[]

Miután kiszabadítja Alice-t, Alan maga kerül a Sötét Hely fogságába. Egy barátja megpróbál segíteni rajta, de Alannek nehezére esik megtalálni a helyes irányt.

Második különkiadás: Az Író[]

Most, hogy Alan elérte Zane-t, a férfi könnyebben útba tudja igazítani következő uticélja felé, mely egy világítótorony.

Forrás[]

Advertisement